Pyörähdimme Kuopiossa sekä Siilinjärven puolella autojen kokoontumisajoissa. Oli aika hiljainen meininkin siihen aikaan kun me kävimme.
Kävimme Kuopiossa syömässäABC:llä ja oli hyvää uunilohta. Arttukin mätti mielinmäärin.
Takaisin tullessa kävimme vielä Unnukassa josta minä ostin 2 muumimukisarjaan kuuluvaa mukia lisää. Hattivatti-, ja Tiuhti ja Viuhtimukin. ;) Laskin, että nyt niitä mukeja on minulla JO 11 kpl!!
On ne aika nopsaan kertynyt kun olen aina silloin tällöin muutaman ostanut. Antti sanoikin minulle että "Nuo on sinulle jo harrastus."
Niin kai se on. No mutta huonompikin harrastus voisi olla. Sanoinkin takaisin ettei tämä harrastus vaaranna terveyttä ainakaan =) Ja tottahan se on.

Huomenna pitää matkustaa takaisin omalle opiskelupaikkakunnalle  ;/ Mälsee. Pian se aika menee. Tuntuu että vasta äskenhän minä aloitin tämän harjoittelun ja nyt on jo aika mennyt niin nopeasti että se on ohitse. No marraskuussa alkaa sitten reilun kuukauden mittainen uusi harjoittelu ja sekin on täällä Leppävirralla. :) Ja vielä näyttöviikko päälle. A VOT! Sitten sitä olisikin valmistunut (taas) uuteen ammattiin. Sopii toivoa että saa alalta töitä.