Oikein mukava ja miellyttävä koulupäivä.
Jaa, niin, että miksikö koulupäivästä sanon noin?
-Tietenkin siksi, kun sain ilmaisutaidon näytöstä numeroksi 4 ja lisäksi saimme olla kuulemassa Reijo Vähälän runonlausuntaa. Harmillista oli, ettei kaikki paikalla olleet osanneet olla ihmisiksi vaan tirskuivat ja höpöttelivät omiaan. Jopa itse lausuja huomautti asiasta heille.
Saimme eteemme listan, jossa oli yhteensä 101 runoa. Reijo kertoi että jos ne kaikki lausuisi, menisi 6tuntia. Me saimme huudella numeroita runoista, jotka hän sitten lausui.
Oli oikein vaikuttavaa kuulla Uuno Kailaksen "Paljain jaloin". Tai ensin pelkäsin, jos joku sanoisi sen. Sillä ukkini hautajaisissa eräs mies lausui sen ja mielestäni se oli silloin hyvin vaikuttavaa. Tämä ei kuitenkaan osoittautunut niin syvällisiä tunteita minussa herättäväksi, mitä olin ennalta pelännyt.

Nyt olen pakertanut taas eräänkin etätehtävän parissa, jotta saisi olla sitten syyslomalla ihan vaan miettimättä koulua. (Taidan vajota itse pian psykoosiin, sillä minun olisi esitelmä tehtävä ko. aiheesta).
Anttikin lupautui hakemaan minut perjantaina täältä. Kivaa! Saan taas ottaa jotakin tavaraa mukaani, kun autollaan hakee :) Eikä tarvitse matkustaa AHTAASSA/ hikisessä linkissä/ junassa! =)
Ja kaiken huipuksi perillä odottaa pieni "palkinto", nimeltä Arttu! =)

Tänään minulle soitti myös kaveri Mikkelistä. Oli oikein kiva rupatella hetki hänen kanssaan, pitkästä aikaa. Niinhän se päättyi sitten pian, kun kaverini pojat siellä taustalla riehaantuivat ja hänen oli mentävä heitä komentamaan. Mutta olen oikein onnellinen siihenkin vähään. :)