Sadepisaroita viskeli päälleni silloin tälloin tullessani koulusta kotiin. En antanut asian minua kuitenkaan häiritä, vaan polkaisin pyörälläni kirjastoon lainaamaan aineistoa erästä isompaa tehtävääni varten, Minun olisi tehtävä esitelmä "psykoosit lapsuus ja nuoruusiässä"...
Tokihan internetistä saa tietoa hakupalvelimien kautta, mutta ajattelin, että jos sitä etsisi ihan kirjoistakin. Löysin kolme kirjaa, joista en osaa sanoa vielä, onko niistä apua esitelmääni. Otinpahan ne kuitenkin.

Sitten poikkesin valtion pitkäripaisessa, ihan vain tämän viikon päättymisen kunniaksi! Olisin ostanut Mozart-suklaalikööriä, mutta sitä ei ollut :( Otin sitten Dooley´s:ta joka korvaa kyllä saman asian.. (ei ihan mutta melkein.) Olin erityisen yllättynyt kassan kysyessä minulta papereita! Hämmennyin ja kerroin sen olevan suorastaan kunnia minulle kun niitä vielä kysyttiin. X) Siitä on nimittäin aikaa, kun minulta on viimeksi kysytty niitä. Tietenkin ymmärrän, että heidän on se tehtävä ja HYVÄ NIIN. En vain pidä itseäni aivan niin nuoren näköisenä...(Mielestäni olen ollut aina vanhemman oloinen / näköinen ikäisiini verraten.)

Huomenna käymme aamulla opintokäynnillä tutustumassa ja sitten melkein pääsemmekin kotiin ja toivon kovin paljon, että ehdin aikomaani linkkikyytiin ajoissa! Taitanen ottaa siis pyörän aamulla, jotta kotimatka taittuisi sukkelammin.


Arttukin vanheni eilen vuodella :) Pikkuinen! Sunnuntaina näen häntä edes hetkisen ja lupaan kyllä nostella häntä enemmän kuin vain 2 kertaa!!!! heh... Voi kuinka ikävä valtasikin mieleni.. pitänee soittaa Antille, jospa se lievittäisi ikävääni.