Käytimme auton katsastuksessa. Ensimmäisen kerran Antin elämässä auto meni ekalla kertaa läpi! (kuin heittämällä). Katsastusmies ei edes alkanut koputtelemaan pohjaa. Yhden pienen huomautuksen kuitenkin sai, sumuvaloista toinen ei palanut ja sille sai korjausaikaa kuukauden. No, nyt onkin sitten pitkäleima. Seuraava katsastus viimeistään vuonna 2010, huhtikuun lopussa :)
Tänään Antti menee verenluovutukseen. En taida itse uskaltaa taasenkaan muuta kuin henkiseksi tueksi hänelle. Siellä on se haju kyllä aika ilkeä. Minäkin sen jopa haistan.. sellainen kalmaisa ja karmiva... Hrr...puistattaa jo ajatuskin. Saattaa olla, että minä odotan autossakin.. Katsotaan nyt sitä sitten.

Aamusta minä siivoilin alakertaa ja pesin koneellisen pyykkiä. Huomenna menemme katsomaan vesileppiksessä olevaa lastenilotulitusta klo 22. Antin vanhemmat käyvät illasta ja syömme aika varmasti kaikki silloin yhdessä. Nakkeja ja perunasalaattia tietenkin!

Aika mukavasti olen löytänyt entisiä koulukavereita facebookin kautta. Olen uskaltautunut laittamaan miltei jokaiselle jonkinlaisen uuden vuoden toivotuksen ja samalla on ollut hyvä kysyä yleisellä tasolla missä päin he asustelevat ja mitä tehden. Aika moni on vastannut.

Yhdelle kerroin äsken, minun "kovasta" kohtalostani, miksi jouduin lukemaan uuden ammatin. Saa nähdä, mitä hän siihen reagoi. Vastaako mitään. Jospa ei kuitenkaan kovin säälittelisi. Sillä se mikä ei tapa-vahvistaa!
Ja sillä minä menen eteenpäin ensi vuodenkin.