Se oli sitten sellanen aamuherätys, ettei ihan heti unohdu. Antin herätyskello soi, mutta se kuului "vaimeasti" minun uneeni eikä häirinnyt minun untani. Näin siinä sen jälkeen vielä unta että soitin Annelle ja keskustelin unessani hänen kanssaan, kun yht´äkkiä kuului Antin ääni, hän kiroili suorastaan kuin lappalainen. Unessani luulin ensin äänen kuuluvan Annen pojalle ja olin juuri kysymässä että "kuinkas sinun poikasi osaa jo noin äkäisesti kiroilla?" kunnes tajusin sen äänen kuuluneen Antille.
 Nousin ja menin alakertaan katsomaan, mistä moinen johtui...
Öljykattila oli mennyt pois päältä ja patterit oli kylmenneet, ei siihen sen enempää tarvittu.
Meiningeissä meillä oli käydä tänään jossain syömässä Antin tultua töistä. Katsotaan nyt mikä hänen mielensä sitten on. Mielelläni kyllä kävisinkin jossain pöperöä vetämässä kitusiini :) Olen minä vain sellainen "pöperö-maija" X)

Tungen tässä samalla aamukahvia aina silloin tällöin vatsaa kohti (sisäisesti ja suuni kautta- en loiruuta päälleni/ sullo navastani sisään mitään.)  :]