Meillä ollaan herätty ja herätessämme sanoisin olotilan(lämpötilan) olleen huoneessamme korkealla sillä minä olin sammuttanut erään sähköllä toimivan lämmittimen väärin. Ts. olin painanut sikäli väärin, ettei se "hehkutin"(hurisija) ollutkaan sammunut vaan se kirjaimellisesti "hehkutti" vaikka ei pitänytkään ääntä. Ihmettelinkin, kun oli niin kovin lämmintä jopa ilman peittoa. Sen näytössä vilahteli numerot 29-30 ja se meinaa sen hetkistä lämpötilaa! Huh.. Tuntui ettei tilassa ollut edes happea. Ikkuna on nyt ollut avoinna, mutta se ei tunnu auttavan. On oikein  "epämiellyttävää" tässä lehmänhenkäyksessä oleilla!!!!

 On hyvin todennäköistä, että kun Arttu tulee tänään, että me käymme huomenna, perjantaina jossakin paikassa hieman herkuttelemassa :) On ollut puheissa seuraavat paikat/reiti vaihtoehtoina: 1,Anolan viinitilalta -> Kuopion muikkuravintola,
. 2. Valamon luostariin syömään -> Joensuuhun armeijan alueelle sotkuun jälkkärikaffeille ja munkeille.3. Varkauteen katsomaan suurempia (2;lle rekisteröitäviä) Skoottereita ja sitten tinkaamaan kuka ottaisi vaihdossa tuon edellisen. Olemme miettineet ajatusta myydä entisen vaikka itsekin suoraan jollekin, jos vain ostaja löytyisi. Kaikki on kiinni siitä, minkä verran liikkeet tarjoaisivat rahoitustaan, eli minkä verran maksaisivat entisestä vaihdossa ottaesaan... Minulla ei ole enää aikeita laittaa enempää rahaa kiinni tuollaiseen kulkupeliin. Kyllä jämpti on niin!
Sitten sen näkee huomenissa, kuinka kummassa päätämmekään tehdä.

On selkeää, että Antille on noussut pyöräkuume sitä ei kyllä voi olla huomaamatta. Ei se haittaa minua. Olisin päinvastoin iloinen jos hän näkisi vaivan käydessään autokoulussa ajamassa sen pyöräkortin. Sitten voisimme ajaa kahdestaan Nauru Minä istuen hänen kyydissään. (Edellyttäen tietenkin, että meillä olisi sellainen kahden ajettava skootteri) Ei viitsi särkeä nykyistä, koska sitten sillä ei saisi minkäänlaista völirahaa...


Tänään olin aikeissa päivän aikaan pyyhkiä pölyjä hyllyjen päältä ja muuta pientä "sipistely" siistimistä.Imuroidakin voisi ala-, ja yläkerran.
Postiaka tuskin jakavat, meille kun ei tule mitään sanomalehtiäkään tilattuna joten loota huutaa tyhjyyttään uskoakseni...

Eilen illalla soitti ystäväni, vanha kaverini minulle. Oli erittäin mukava keskustella (ja höpötellä) hänen kanssaan TODELLA pitkästä aikaa, Verestimme vanhoja muistoja meidän höpötyksistämme ja eräs oli "Onnenpyörästä":
Olimme nuorempina (yläasteella ollessamme) keksineet, että sarjasta "Onnenpyörä" voisi tehdä t-paitoja! Me tottakai keksimme millaisin tekstein niitä voisi painaa ja tässä muutama, minut ainakin kirvoittivat nauramaan eilen vedet silmissä:

- "Minä oon kova poika pyörittämmään!"
- "Ime mun pyörää!!"
- "Elä Vitun Urpo minun vuorolla..."
NauruHuuto Super hubaa!!!

Antti oli tällä hetkellä lähtenyt skuutteroimaan ja hänen palattuaan yritin selostaa tätä juttua hänelle, mutta hän joutui kyllä useampaan kertaan kysymään "MITÄ!?"-kysymyksen tarinointini väliin, koska ei saanut selkoa puheestani minun nauraessani samalla niin paljon etten meinannut saada sanotuksi näitä. Eikä se vakavalla naamalla onnistunutkaan HuutoNauru


Jokohan pian menee kävijälaskurissa rikki 9999. Toivotaan, siitä ei ole enää pitkämatka uusiin "sfääreihin" ( tasan kybätonni kävijämäärä olisi saavutettu)