Illalla menin unille jo klo 21 aikaan. Minua vilutteli aikalailla, lämpöä minulla ei kuitenkaan ollut. Yöllä tunsin, kuinka nieluun jytkähti limaa nielaistessani. Aamulla sitä sitten sai yökkiä pois.
Mittailin nyt aamullakin, että eikö ole kuumetta, mutta ei niin ei. Mikähän kumma virus se nyt minussa riehuu. Mielestäni kun ei päiväkodillakaan lapset ole nyt olleet nuha-köhäisiä... Osaapahan se tauti tulla ilman niitäkin "pikku-räkänokkia". :)

Antin kanssa mietimme jälleen aamulla, että minun on parasta ottaa töissä puheeksi se, että kai kulkuneuvoksi kävisi skootterikin ettei autoa tarvitsisi ostaa. Talvi on sitten eriasia. Silloin sillä skotterilla ei oikein pystyisi ajamaan...
Kerroin eilen asiasta kaverilleni joka heitti että "Osta armeijan pasi, niin ei haittaa jos vaikka menisi hieman metsähallituksen puolelle matka" . Tämän minä olin jo hoksannut itsekin (metsäänmenon) ja sanoinkin että "sitten hyöty siitä työssä käymisestä katoaa jos joudun kokovartalokipsiin ja pitkälle saikulle, joutuvat ottamaan sijaiselle sijaisen töissä..." X)
Silmien takana tuntuu erikoiselta. Aivan kuin ei olisi nukkunut vaikka nimenomaan olen! Aivan kuin toinen silmä valuttaisi aika ajoin vettä (kyynelnestettä) etenkin niistäessä ja yleinen olotila on "ellottava".
Tänään on onneksi lyhyt päivä, pääsen jo ihmisten aikaan ja ehdin mennä työkkäriin viemään kaikenmaailman työsopimuksia tekemistäni "harjoitteluista" tämän vuoden puolelta. Jospa sitä rahaa alkaisi sitten tulemaan, jos nyt ei ikkunoista ja ovista niin edes tilille viimeinkin. Ei ole ollut aikaisemmin aikaa käydä.

Mutta mistee tässä minun olossa voi olla kyse, kertokkee jos joku tietää
. Tavan flunssa, vai eikai voi olla mikään kurku(-npään-,)/ keuhkoputken tulehdus? Ja kyllä minä menen lääkäriin jos kuumetta nostaa tai pitelee edes lämpöä muutaman päivän.
Nyt kerreen ne sopimukset kassiin jotta ne lähtee mukaani 100% varmasti. Hymy