...näin kulutan aikaa taas: Olen koneella ennen töihin lähtöä!
Ikkunatkin huutavat (jälleen) pesua ulkopinnoiltaan sateiden piiskattua ne likaisiksi miltei hetimiten minun ne pestyä viimeksi loppusyksystä. Antti sanoi että ne olisi pestävä sitten ulkoapäin avaamatta niitä sisältä, jotta ikkunoiden väliin ei muodostu kosteutta näin kostealla säällä...  
Kai minä sitten menen jonakin päivänä ennen pakastumista tuonne ulkopuolelle keikkumaan joidenkin tikkaiden varaan ja hinkkaan ne roiskeet pois ikkunoiden ulkopinnoilta!
Ei muuten, mutta koska tiedän, miten ne ovatkaan sitten kevätauringon alkaessa paistaa ruman näköiset! Kun haittaavat minua jo nyt, vaikka ei paistaisikaan aurinko! Grrr...
Ja kerrottakoon nyt sekin, että MINÄ EN OLE MIKÄÄN SUPERINTOILIJA pesemään ikkunoita!!!!
Niiden likaisuus vain häiritsee minua... Ei millään tahtoisi olla kevään plussasäihin saakka verhot visusti ikkunoissa kiinni. Se aika on jo mennyt minulla ohi, jotta valo ei saisi paistaa sisään ulkoa. XD

Eilen tilasinkin itselleni (kenellekäs muullekaan!?heh) askartelutarvikkeita korttiaskarteluihin. Se, että MITÄ tilasin on osittain salaisuus... mutta osan voin paljastaa.. värillisiä papereita (yksivärisiä). Nyt ei tarvitse sitten enää kartongista leikellä paksuja kuvia korttipohjien päälle 

Perjantaita odotellessa jälleen!

Ai mitäkö sitten tapahtuu?.... Menemme aika todennäköisesti Antin kanssa torille, jossa on joulunavaus ja tarjolla on joulupuuroa sekä ilmeisesti siellä on lapsille joulupukkikin.
Tämä tarjoilu alkoi muistaakseni iltapäivästä joskus klo 17-17:30 maissa... Sitten sen jälkeen on luvassa Kari Tapion kirkkokonsertti työporukkamme kesken. (no, toki siellä on muitakin katsojia kuin meidän työporukkamme)

Lauantaina syömme sitten "adventtiaterian". Sillä meidän viettämistömme pikkujouluista on Antin kanssa jo sen verran aikaa... että minä vaadin jo muistinvirkistystä asian tiimoilta.  (Ehkä söimme sen silloisen pikkujouluaterian hieman liian varhaisessa vaiheessa,,,heh...) Mutta EI SE MITÄÄN!
Saapahan "ilmaisen" uusinnan. Ja hyvästä syystä- kun muisti on mennyt... XD
- Ai miten niin ollaan syöty!? Millonkahan tällainen on muka tapahtunut?? EHKÄ UNISSASI OLET SYÖNY tai muistelet viimevuotta...

Pyhänä tulee sitten Arttu-poika visiteeraamaan päiväseltään luoksemme.
Näillä suunnitelmilla mennään tämä viikko, ainakin toistaiseksi kunnes muutoksia ilmenee.. jos ilmenee...

Nimipäiväonnittelut kaikille
KATRI, KAIJA
, KAISA, KATI, KATARIINA nimen saaneille!!!!


(alleviivasin nimistä ne, jotka itse tunnen ja olen onnitellut puhe-elimitse tai muuten tälle aamua...)