So Long! Adios! Good- bye! etc...
Kohta me sen teemme!

Minun työpäiväni meni ja päättyi hyvin. Ainoa "ongelma" joka MINUA vauvailee, on pienoinen väsymys herättyäni jo klo 3:20, mutta ei se menoa hidasta. (vatsa ehkä hieman voi hidastaa jos alkaa nipistelemään tai piipero hurjiintuu ihan vallattomasti potkutreeniä tekemään... XD )

Nyt menen laittamaan ruoan uuniin ja RAKKAANIKIN TULI JUURI KOTIIN!

EDIT.
Nyt olemme syöneet hyvää ja ravitsevaa porkkana-, sekä lanttulaatikkoa ja juoneet päälle Dallaspulla kahvit. NYT SE MATKANTEKO ALKAA ja hyvä on alkaakin, kun ei nälkä masureppujamme narisuttele :D