Tähän saakka se sokerirasitustesti on tuntunut kaukaiselta asialta, siitäkin huolimatta, että päivämäärä siitä on ollut tiedossa. Johtunee varmasti vain siitä tiedosta, että EI SAA SYÖDÄ 12h mitään. (En ole edes varma, syönkö normaalistikaan mutta kun se on nyt oikein kiellettyä, niin voi tulla mielitekoja..)
Käymme tänään Antin kanssa töistä päästyäni syömässä sen "viimeisen aterian" jossakin ulkona. Minun on saatava itseni ainakin "miletei" ähkyyn jotta jaksan huomiseen aamuun ilman ruokaa. Pitää sinne ottaa jotkin eväät etten sitten pyörry ennen kuin kotiini pääsen. Se aamu voi tuntua pitkälle joutuessaan olemaan syömättä. Heti meinaan jotakin haukata kun siihen lupa minulle annetaan. (omia eväitäni)

Eilen illalla sain txtiviestin entiseltä koulukaveriltani ja hän kyselemään minun osoitettani. Ilmeisesti aikoo laittaa joulukorttia, joten sen vuoksi minä väkersin vielä yhden joulukortin. Hänelle laittaakseni. Meinasin laittaa hälle kyllä muutenkin, mutta nyt sain sen varmimmin aikaiseksi, sillä on alkanut jo hieman laiskottaa ajattelu joulukorteista.. Olenkin jo suunnannut katseeni ja ajatukseni askartelun osilta kevääseen ja pääsiäiseen- Eilen meninkin illasta sortumaan (jälleen!!!) tilaamaan askartelujuttuja kortteihin ja juuri pääsiäistä ajatellen.*huokaus* Kyllä oli huono omatunto kun nukkumaan menin ja olin tuhlannut juuri hetkeä aikaisemmin 20€ niihin tuotteisiin. En vain voi mitään! Ne tavarat (tuotteet korttiaskarteluihin) on tainneet muodostua jo minulle jonkinlaiseksi pakkomielteeksi, Askarteluhuoneen pöytä on aivan järkyttävässä kunnossa!!!Kukahan senkin siivoaisi ja vielä siten että minä löytäisin sieltä sitten helposti kaikki tarvitsemani tavarat. Kaikki on huiskis-haiskis pitkin isoa pöytää.. .

Iltavuoroonkin olisi mentävä vielä... Noh, huomenna on sitten minulla vapaapäivä. Joka meneekin sitten aamun osalta siellä terveyskeskuksella ja labrassa sekä neuvolassa.*huokaus* mutta SITTEN MINÄ OLEN VAPAA KOKO LOPPUPÄIVÄN!  Jos vain keksisin, niin voisin käydä samalla reissulla katsomassa joululahja vinkkejä vielä, ja nyt jos koskaan olisi oiva aika hankkia niitä ollessaan YKSIN liikenteessä. Pitänee ottaakin varuiksi reppu mukaan, niin ei tarvitse ostaa muovikassia jolla tavaroita on huomattavasti keljumpaa kanniskella.
- Näin minä teen!