Ei tässä ole juuri ihmeitä sattunut, joten ehkä siitä syystä päivitys tänne on jäänyt vähän vähemmälle...
Mutta jos jotakin menneestä viikosta.. Hmmm...*katsoo kalenteristaan*
*Keskiviikkona oli taas "nivuseni" (ja jalkani/ reidet) tuhannen P*skana!! Liikkuminen oli hidasta ja tuskaista.

*Torstaina minulla oli sitten neuvola, jossa minä vain lähinnä marmatin tädille päin honkia menneestä KYS:n reissusta. Täti kuunteli oikein myötätuntoisena ja oli jopa puolestani pahoillaan, että olin kokenut sen käynnin niinkin epämiellyttäväksi.

*Perjantaina minun oli jostakin syystä oksennettava aamupala pois. Valtava paineentunne seurasi hartioitani ja siitä ylöspäin (ei kuitenkaan koskenut päähäni) ja hetken päästä minun oli jo juostava vessaan. Kaikki- AIVAN KAIKKI tuli pois!

*Lauantaina minulle iski leipomisinto selattuani ruokablogeja. Se into ei laantunut joten kävimme kaupalla ja minä leivoin iltapäivästä vaniljarahka-mangoviinereitä, sekä jugurttikakkua (kuivakakku) josta tuli hurjan hyvää!
Eilen llalla saunoimme (mitähän mainittavaa siinäkin asiassa on!?)

*Tänään pakkanen on hellittänyt, mutta sen tilalle tulikin lumimyräkkä. Sanoisin, että se on miltei yhtä paha kuin jouluna aaton aattona, jolloin me ajoimme kotipaikkakunnaltani omaan kotiimme. Hyvä jos oman auton keulansa näki siinä tuiskussa. Nytkään ei tahdo naapuritaloja näkyä jotka lähimpänä meitä ovat. Hmph!
Kurjaa kun joutuu aina valittamaan säästä, vaikka enhän minä niistä päätä.
Tänään tekaisin makaronilaatikon jota Arttukin söi hyvällä ruokahalulla ennen kuin Antti lähti viemään pikkuisen kotiin.
Ei tässä tosiaankaan ihmeitä ole sattunut.

Enää olisi laskettuun aikaan 16 päivää jäljellä, tänään onkin rv 37+5.
Vähiin käy ennen kuin loppuu...
Lisäksi minun oli oksennettava tänäkin aamuna aamupala pois.. en tiedä onko se jotain pöpöä vai kuuluneeko se muutenvain tähän tilaan.. Mielestäni en edes syönyt nopeasti, mutta söinkö sitten vain liikaa... sitten se kyllä helpotti eikä ole ollut enää tietoa ellotuksista tai muustakaan moisesta huonovointisuudesta.
- Ja hyvä niin!