VAROITUS: 
Alla oleva teksti on luettavissa jokaisen omalla vastuulla. sisältää valivalia!

Että minua suorastaan KETUTTAA!!!
Mikäkö?
No prkl! Täällä on sisällä TAAS itikka!!!
No juu, kesällä ON AINA ITIKOITA, mutta kun eräs (mummo) prkl pitää ovia selällään koko ajan niin kai niitä tulee.
Ei siinä muuten mutta on kai tuo lentelijä sukua kissalle kun tuntuu olevan sen sata elämää!

Ei kuole ei sitten milläään. Ja minua kun ei tarttte kupata!
Onneksi tänään pääsee sinne omaan kotiin. Jo tässä on Kertun kans Anttia ikävöity että on ihan sopiva aika tämä pyhästä olla erossa. Tuliko tästä nyt sit reilu 3 päivää..en tiedä. Aivan sama.
Ei ole edes sattunu mitään kertomisen arvoista kun koko ajan on istua napotettu jossakin KYLÄSSÄ.

Sen verran voin kai kertoa ettei viimeyönä kuitenkaan koskenyt päähän. Eli takana on suhteellisen hyvin nukuttu ja migreenitön yö.