Alkaa jo tuntua joululta  pikkuhiljaa.
Tänä aamuna nousin suosiolla samaan aikaan isännän kanssa siinä klo 05 kun hän lähti töihin ja minä en saanut yskimiseltäni nukutuksi. 
Sulloin huomenna reissuun otettavia omia vaatteita pesukoneeseen ja pistin sen päälle.
Seuraavaksi mietin, mitä ihmettä voisin tehdä (JÄRKEVÄÄ) ennen Kertun heräämistä, ja minäpä aloin väsätä suklaaraekeksejä.
Juuri kun olin saanut nokareet nostelluksi pelleille kuului yläkerrasta Kertun ääntä. Hän oli herännyt.
Aloimme aamupuuroilu hommat ja minä paistoin samalla keksejä.

Saa nähdä tuleeko meille keskiviikkona ketään kutsutuista, sillä minä olen ainakin edelleen aika vahvasti yskässä ja nuhassa.. :( SÄÄLI!
Mutta sille ei toki voi mitään... Pitää sitten itse natustella ne keksit nassuun mummon kanssa iltaa istuen. :D
(En vain tehnyt niitä sitä silmällä pitäen...)

Nyt pitäisi aloitella sitä operaatiota PAKKAA-KERTUN-KAMPPEET. Huokaus... Siinä sitä riittääkin, tai se tuntuu siltä kun täytyy muistaa niin monta asiaa ottaa mukaan...Nyt kun aloittaisi niin saisi senkin homman jo edes hyvälle alulle. Onneksi olen tehnyt listaa mukaan otettavista Kertun tavaroista yms jotta se helpottaa pakkaamista taas kun voi viivailla listasta aina yli sitä mukaa sen minkä on pakanut mukaan lähteväksi.

Palaan varmaan kertomaan joskus lopummasta viikkoa reissun kuulumisia.
Joten toivottelenkin sitten kaikille...
 
OIKEIN LÄMMINTÄ JA TUNNELMALLISTA JOULUA! *<:)